Tjohoo!

Nu har jag äntligen fått ordning på min nya bärbara dator! Så jäkla härligt! Nu ska jag bara vänja mig vid musen och tangentbordet. Mina långa naglar och de låga knapparna är väl ingen toppkombination, men jag vänjer mig. :)

Det tog lite tid och en hel del tålamod att få ordning på virusprogrammet som inte alls var samarbetsvilligt... suck, men nu funkar det och jag har ett stort leende på mina läppar!  Det första som jag gjorde var att ladda ner msn och logga in. Vill ju få kontakt med omvärlden. Trådlöst och bärbart! Inser redan alla fördelar med det. Varför har jag inte fixat det tidigare kan jag ju fråga mig... me like allready!

Nä nu ska jag göra nått mindre lyckogivande och det är att betala räkningarna. Sen blir det en lång och skön dusch. Imorrn har jag riktig kortdag på jobbet. På onsdagar jobbar jag bara mellan 9.45-14.35. Grymt nice med en sån dag mitt i veckan och mycket undervisning har jag inte heller. Har något som heter tsp-lyftet på förmiddan och sen har jag en timme engelska, en timme svenska och planering sista halvtimmen. Tsp-lyftet är för personalen. För att vi ska lära oss tsp, men jag ansågs kunna tillräckligt så istället kommer jag och några fler lärare på skolan att ha olika pedagogiska seminarium bla hur vi kan använda tsp i undervisningen och även vara på olika föreläsningar. Som sagt härliga onsdagar!

Många kramar till er ALLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0