Ännu en fantastik helg...

Helgen har varit kanon!! Bara umgåtts med superhärliga människor och haft det toppen! Däremot så har den varit hur intensiv som helst!! Kan ju INTE påstå att jag har vilat i helgen. Det får jag göra nån annan helg :)

Fredag:
Helgen började med After Work på jobbet kl.15.30-17.30
Förfest och göra mig i ordning hos en vän till ca 23.00
Pubafton på Dövas Hus till 02.30
Efterfest på Lejonhjärta ("stället som aldrig stänger")
Pendeltåget hem 06.12
Hemma vid ca 06.45

När jag kom kom hem och klev av tåget på morgonen så stod det folk på perrongen vars dag precis börjat. Haha! Då hade min precis slutat. Tihi! Så det kan bli :)

Lördag:
Klev upp vid kl.13.30 
Globen Horseshow kl.15.00-18.30
Hem och duschade/bytte om och iväg igen
Dront till ca kl. 01.30
Efterfest på Lejonhjärta
Bussen hem kl. 03.45

Söndag:
Upp kl. 12
15 min senare iväg till Glöggfika med släkten
Hemma igen vid 18.30
Jobbade till och från till kl 23 då ögonen gick i kors...


Sånna här helger är det ju inte varje helg som tur var! 

Hoppas på en tidig kväll ikväll... hmm, tveksamt om det blir så... tanken som räknas?

Puss på kinden!

Kommentarer
Postat av: Lillan

oj oj slow down .. Inte bra att ha fullt ös varje helg:)
Har du fullt upp i veckan? annars kanske vi kan ses?
kram

2007-12-04 @ 01:37:43
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Lisa

Oj, vilken trevlig helg du verkar ha haft. :D

Ha en fortsatt trevlig vecka. KRAAAAAM Lisa

2007-12-04 @ 07:52:11
URL: http://isalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0