Ännu en fantastisk helg...

Glamourfesten var bara lyckad! Den var galet kul! Kommer givet att bjuda på lite bilder från kvällen. Vilka fantastiskt underbara arbetskamrater jag har! Säger då bara det. Går ju inte att göra annat än att trivas! Puss på er!

I lördags var jag på avskedsfest. En vän ska åka till en dövskola i Ghana i 6mån. Vilket äventyr! Lycka till och trevlig resa! Hoppas du får det bra! :)

Min närmsta arbetskamrat har nu åkt till sydligare breddgrader. Rättare sagt till Sydafrika. Där ska han spendera jul och nyår med att träffa lejon, dyka bland hajar och resa runt i bil, men förhoppningsvis så är han tillbaka till jobbet när vi kör igång 7 januari. Hihi!

Idag shoppade jag de sista julklapparna. Hoppas verkligen jag får med mig alla i väskan sen när jag flyger upp till Umeå.

Nedräkningen har börjat: 4 arbetsdagar kvar till semester/jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0