Gah! Fy f-n för fanatiska shoppare!

Idag var jag ner på stan och kollade in rean och det är väl egentligen inge konstigt med det. Var väl inte så vidare mycket folk heller och inte nå vidare rolig rea heller för den delen. Men lik förbannat så är folk som gamar!

Dagens scenario:
Väl inne på Vero Moda så hittade jag tröjan/klänningen som min syster sett ut och ville jag skulle köpa åt henne om de hade rätt storlek och färg. Jag hittar den och ringer glatt till henne och berättar det. Sen kollar jag vidare och får hjälp med att plocka fram några olika jeans som jag skulle pröva. Jag lägger ifrån mig det jag ska köpa/pröva utmed mig under tiden som jag fick hjälp och tar sedan med mig allt in i provhytten. Hittar ett par jeans som jag ska köpa och går sedan till kassan. Där upptäcker jag att tröjan till min syster är fel storlek!! Någon hade alltså bytt ut tröjan jag skulle köpa till min syster under den korta tid som jag lade ifrån mig den och lämnat en likadan i en annan storlek! Åh! Det finns tydligen folk av alla sorter och det här var INTE någon av den bättre sorten.... MORR!!

Så det gäller att vässa både näbbar och klor när man beger sig ner till stan numera...


Jag har överlevt julen och har haft fantastiska dagar hemma i norr. Träffat familjen, släkten och vännerna och bara haft det som bäst. Jag hade varit snäll i år och fick många mycket uppskattade julklappar!! Tack alla! :)

Nu har jag min kramigaste och gosigaste favoritprinsessa hos mig!!


Gott Slut och Gott Nytt!!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Är Wilma hos dig?? eller är det någon annan? kramis

2007-12-29 @ 20:29:46
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja, vad ska man säga... Folk är ju inte riktigt kloka!!!

Hoppas du har det bra med prinsessan. :D

Kram Lisa

2007-12-29 @ 20:36:48
URL: http://isalisa.blogg.se
Postat av: Lillan

Hur länge blir hon kvar här nere?? säg till om du behöver hundvakt :) Ice roar henne så gärna *s*
Annars kan ni ju alltid titta förbi så kan dom busa lite:)
kramis

2007-12-29 @ 22:39:07
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Lillan

GOTT NYTT ÅR :)
Hoppas ni haft en bra nyår:) Det hade vi..
Ja dom var goa karamellerna:)Kom och smaka nån dag vet ja:)

2008-01-01 @ 03:59:40
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0