I am SCORPIO - The Addict

Jag tycker det är intressant att läsa om hur människor i olika stjärntecken är och vad de har för egenskaper för oftast så stämmer det förvånansvärt bra. Sen att jag läser mitt horoskop dagligen är mer för nöjes skull. Ibland stämmer de och ibland inte. Tror inte på dem riktigt, men rolig läsning och vill ju veta vad stjärnorna säger om min dag. Kanske ska jag möta "Prince charming"? Hihi! :P

~Me mysels and I from the stars point of view ~

Ja, som ni vet så är jag född i skorpionens tecken. Mycket av det som står nedan stämmer med mig och den jag är. Fascinerande!

EXTREMELY adorable. Loves to joke. Very Good sense of humor. Will try almost anything once. Loves to be pampered. Energetic. Predictable. GREAT kisser. Always get what they want. Attractive. Loves being in long relationships. Talkative. Loves to party but at times to the extreme. Loves the smell and feel of money and is good at making it but just as good at spending it! Very protective over loved ones. HARD workers. Can be a good friend but if is disrespected by a friend, the friendship will end. Romantic. Caring.


Något som jag blivit lite nyfiken på är numerologi. Det ska jag kolla in lite mer vad det är. Återkommer. :)


Jag har hittat den rätte! Nu är det bara att vänta på rätt tillfälle! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0