Lyckligaste tjejen du känner...

          


För er är det här säkert löjligt och helt obetydligt men för mig var det högtidsstund idag! Som jag har väntat! Blodapelsinerna dök upp i affären idag! Tihi!

Köpte hem 2kg och njuter nu av doften här hemma från blodapelsinerna och mitt nybakta bröd! Japp! Du läste rätt. Tjejen har bakat bröd. :) Gjorde mammas saftiga och goda fillimpa. Busenkelt, snabbt och gott! Har även kokat gräddkola som jag ska ta med mig till adventsfikat med vännerna på söndag.

Nu är det julstämning på hög nivå inom mina väggar. Imorrn blir det Barkarby outlet med ambitionen att införskaffa lite julklappar. Ser fram emot att få slå in dem och göra fina paket. Jag hör till skara människor som vill slå in julklapparna själv och inte att de gör det åt mig i butiken. Jag tycker det är halva grejen att slå in dem och pyssla med paketen.


Tid för ryggläge omgiven av en doft av jul!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Åhh har du äntligen fått dina apelsiner :) Jag gillar inte heller att slå in julklapparna i affären.. Är ett måste att pyssla med dem och rimma lite:)

kram på dig!!

2007-12-08 @ 19:00:26
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Karro

Härligt man blir så glad av att läsa din blogg, känner doften av julstämming ända hit.
Kram

PS.Mer uppdatering är på min egen blogg är på väg, håller på dikta ihop min Uppsala-Stockholms vistelse.....Håll ut!!! DS

2007-12-10 @ 00:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0