WoW - hör och häpna...

Har uppdaterat pixbox!

Nu finns det nya bilder att beskåda. Har ju så grymt mycket foton från min tid som stockholmare och uppladdningen tar slut på tok för snabbt. Jag kan inte ladda upp så många bilder åt gången som jag skulle vilja. 

Jag har ju bjudit på en del foton här i bloggen också men för the extended version så är det pixbox som gäller och den släpar ju efter rejält... Först ut är bilder från anders. se - galan och från alla höstens pubaftnar som varit på dövas hus.

Om minnet inte sviker mig helt så vill jag tro att det här var min andra helg utan festligheter den här hösten. Blir säkert mindre av den varan under våren. Allt är ju extra kul när det är nytt också och jag har fått många nya härliga vänner. Har hur som helst njutit varje stund och skulle göra om allt igen om jag kunde.

På fredan och lördan var det julklappsshopping som stod på schemat. Lördagkvällen ägnades åt paketinslagning och julmys. Nu har jag en fin trave julklappar som väntar på tomten.

Jag har bestämt mig för att köpa en LCD-tv, minst 42". Tänkte passa på nu när det är rea så jag har mig en riktig tv när jag får mig en egen lägenhet sen. Är ju inte mycket till rea till sommaren och så slipper jag den lilla frukost-tvn som jag har nu också. Har inte idats släpa ner min stora tv utan lånat ut den till mamma istället. Men, det jag ville komma till är vilken djungel det är att hitta den rätta! Jisses!

I söndags var det adventsmys med tjejerna. En TOPPEN eftermiddag!! :)


Puss på dig och tack för i söndags!

Kommentarer
Postat av: Lillan

I helgen inga storplaner.. Faktist inga alls.. Du? kramis

2007-12-12 @ 00:25:12
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja, det är bara helt underbart. Umeå känns trist, trångt och lite litet. *hahaha* Fast jag får ändå lite panik när man åker förbi områden i Stockholm där det bara skriker segregering, där husen är lika så långt ögat når... Tur att Fredrik bor på sånt fint ställe, :D, känslan att vara i en storstad gör sig inte så påmind. Jag upplever även att folk är lite mer service minded i Stockholm och de är mer öppna än vi här uppe i norr. Förvånades flera gånger om i helgen att de säger: "Ha en bra dag!" när man har betalat och ska gå. Gör dom det här i Umeå?! Jag vet faktiskt inte... Måste ner på stan och dokumentera. *hahaha*

Ha en bra dag! KRAAAAAM Lisa

2007-12-12 @ 10:25:56
URL: http://isalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0