Sen sist...

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev några rader. Vad har hänt sen sist då? För att i ett raskt tempo nämna några saker så har jag bla varit på inflyttningsfest hos vänner som köpt hus utanför stan, varit och bowlat med gamla arbetskamrater som varit på besök här i norr och assisterat när svägerskans (oj, vad fint det låter) häst skulle skos och sen har jag även hunnit med att vara på krogen och roat mig. I veckan har jag firat lillebror, varit ut och käkat på restaurang och tagit några öl i goda vänners sällskap, njutit av solen och trevligt sällskap i Rådhusparken och idag har jag sett film och kört motorcykel.

Nu ska jag på allvar börja ta itu med att packa! Har rensat en hel del och fotat lite möbler som ska säljas och läggas ut på annons på blocket.se. Har lite beslutsångest vad gäller sofforna... sälja eller inte sälja, det är frågan. Ett annat projekt som jag skjutit på framtiden som jag haft som mål skulle var klart innan skolstart är alla foton som jag framkallat. Det är strax över 1000 foton!! Ska både sorteras och sättas in i album. Det lär ju ta sin lilla tid, men i första hand ska jag packa! Jag gillar foton skarpt, men vill inte bara ha dem i datorn utan lite gammaldags är jag allt och vill ha dem i hederliga fotoalbum också. Det är mera känsla att titta på foton i album än på datorn om du frågar mig!


image12
Det här är svägerskans häst. Han är fortfarande unghäst och är en Shirehäst (världens största hästras!). Han väger nästan 1000kg! Hans hovar är stora som mattallrikar, 9:or har han på skorna! Jämför det med islänningen som jag ägde som hade 1:or! Det är svårt att få en uppfattning om hur stor han är på bild, men jag kan tala om att han är 180 cm i manken (alltså mer än 1dm högre än vad jag är). Bara hans huvud är ju lika stort som halv mig och det säger en hel del om hur stor han egentligen är!

En stor kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: linda

Dom är stora:)

2007-07-19 @ 20:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0