Three down, non to go...!

SVCH- SVENSK VILTSPÅRSCHAMPION!!

JIPPIII!! TJOHOO!! Nu har min STJÄRNA fixat och klarat det tredje och sista 1:a priset hon behövde för att bli VILTSPÅRSCHAMPION!! Jag är hur lycklig som helst!

Numera kan hon titulera sig som SVCH Flatterhaft Up and Down O´Flanagan! Inte illa alls! Känns typ som om hon blivit adlad :)

Jag är bara så stolt och glad! Kan inte med ord beskriva... Hon är ju bara bäst, men det har jag ju vetat hela tiden. Åh, vad det tar emot nu att veta att hon inte följer med mig när jag flyttar utan blir kvar i Umeå! Det känns i hjärtat!! Men nu ska jag inte tänka på det utan glädjas maximalt över dagens erövring!

Domarens allmänna omdöme: " Välmotiverad spårhund som inte ger upp trots stor viltstörning. Kollar av men återvänder till spåret. Kämpainsats värd sitt pris."


image8
Wilma på Flatshowen i juni 2007. Hon placerade sig på 2:a plats bland tikarna i öppen klass! :)



Kommentarer
Postat av: nea

hej! hittade hit idag av en ren slump och som tur så såg jag ditt fina "carrie" halsband, jag har alltid velat ha en sådan!!! skulle du kunna ge mig adressen? :) skulle bli så tacksam! :) hur mycket kostade den förresten? /linnea (www.neak.blogg.se)

2007-07-07 @ 19:04:07
URL: http://neak.blogg.se
Postat av: linda

Grattis till dig och wilma:)
Förstår att det känns jobbigt att hon inte kan följa med ner..
kramis

2007-07-07 @ 22:47:52
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0