Från en huvudstad till en annan...

Nu är jag hemma igen i den norrländska huvudstaden efter ännu en blixtvisit i Stockholm. Åh, vilken helg! Jag har haft toppentrevligt på alla sätt och vis HELA helgen igenom!! STORT TACK till er som förgyllt min helg!! Kom fram på lördag kväll och var kvar till tisdag eftermiddag. Var grymt trött och däckade rätt så tidigt igår och sov länge i morse. Nice! Jag behövde det, men om det går att sova igen sömn som man missat vet jag egentligen inte om man kan... men det var nog vad jag gjorde iaf. Natten mot tisdag stängde jag mina ögon för att sova så sent som vid 6 på morgonen. Hade varit vaken hela natten och pratat och pratat. När två personer som är duktiga på att prata möts så kan det ju inte sluta på nått annat sätt än att tiden rinner iväg och nästa morgon redan hinner börja, men vad gör det... inget!! Jag har all tid i världen för mina vänner!

Jag funderar redan på nästa resa ner till Stockholm som är om 8 (!) dagar. Då blir det för att umgås med släkten. Vi ska göra olika utflykter och bara ha det trevligt. Vi har ett späckat program med trevligheter så det ser jag fram emot. Att träffa släkten helgen efter midsommar är en tradition. Varannat år åker vi norrlänningar ner till Stockholm och varannat år åker stockholmarna upp till Norrland. I år är det vår tur att komma ner. Ibland är jag sugen att stanna någon dag extra så jag hinner umgås med vännerna också för sen ska jag inte till Stockholm på ett tag. Får se hur jag gör. Jag behöver inte bestämma mig idag.

Här är en fin bild på mig och ögonstenen! image3
Hon kom 2:a i sin klass på hundutställningen i lördags!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, vilken fin bild på två fina brudar! ;)
Hoppas du får en bra midsommar!
KRAMAR från Lisa

2007-06-20 @ 15:18:57
Postat av: Maria

Kikar in på bloggen
Grattis till allt :-). Skoj med jobb men tråkigt att du ska flytta. Jag har fått ett vik i Lycksele igen så vi har sålt lgh och ska flytta till hemöver. Det är då dock inte så långt bort som du flyttar men det känns lite läskigt med alla förändringar. Kommer att sakn både Umeå med alla vänner, men framför allt lgh där vi nu bott och trivts så bra i 11 år...
Hoppas vi kan träffas nåt i sommar innan du flyttar.
Kram från oss (Maria Matte & Tuva)

2007-06-20 @ 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0