Håller ett löfte...

... till mig själv. Jag bestämde mig för att om det skulle bli Stockholm för mig igen så skulle jag börja blogga. Så här är jag nu.

Nu är anställningsavtalen påskrivna och imorrn läggs de på lådan. Den 13 augusti börjar jag mitt nya jobb som lärare i årskurs 4. Jag ser verkligen fram emot jobbet, men känslorna är väldigt blandade inför själva flytten. Jag tror och hoppas att jag tagit rätt beslut. Det känns då så nu iaf!

Skillnaden den här gången är att nu ska hela bohaget med. Nu är det "på riktigt". Sist så reflekterade jag inte så mycket över flytten. Packade min resväska och åkte. En annan skillnad är att min ögonsten inte ska flytta med mig till Stockholm. Det känns i hjärtat!! Det skulle vara egoistikt av mig att ta med henne för min skull och egoistisk är det sista jag är. Jag måste se till vad som är bäst för henne helt enkelt.

Nu under sommaren, mellan strandbesöken, så blir det till att börja rensa och sortera bland allt jag samlat på mig så det går smidigt att packa och så att jag slipper att släpa med mig en massa onödigt.

Så se upp Stockholm! Here I come!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ska följa ditt nya och spännande liv i sthlm via din nya fina rosa blogg! Innan du åker ska vi väl hinnas träffas och ta en öl eller två. ;) Jag kommer självklart att höra av mig när jag är i Sthlm och hälsar på min andra hälft. *hihi*
Lycka till i Sthlm! KRAM från Lisa

2007-06-13 @ 18:23:20
URL: http://isalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0