Jag en godisråtta...

Som ni kanske sett på min prez så gillar jag godis! Givet kunde jag inte motstå testet på karamellkungen.se! Min godispåse påstås avslöja min personlighet. Ja, vem är jag (enligt min godisåse)??

Så här blev resultatet:
Ditt testresultat visar att du i huvudsak är en Segofys ? en person som föredrar segt godis. 20,6% av de som har gjort testet är Segofyser.

"Segofyser är utpräglat envisa och ibland på gränsen till överdrivet noggranna. De har starka åsikter om det mesta och tvekar inte att säga dem högt. Ibland kan sega typer uppfattas som egoistiska, men de är i själva verket mycket omtänksamma och demokratiska. Segofyser brinner för det fria valet ? sitt eget lika mycket som andras. De är därför mycket tydliga med vad de vill ha, men minst lika måna om att andra också får sitt. Av någon anledning är det ganska många småsyskon som är Segofyser."

Mitt godisbeteende: jag bjuder, äter allt på en gång, väljer samma, äter när som helst och plockar det godaste först
Fördelningen av innehållet: 1.gele 2.surt 3.kola, choklad och skum


Ja, vad ska jag säga... ärligt talat måste jag säga att jag är impad över hur mycket en i sammanhanget liten grej som en godispåse avslöjar om ens personlighet. Det mesta stämmer faktiskt. För visst är jag envis emellanåt. Jag är så noggrann att jag nog klassas som perfektionist. Jag är grymt omtänksam och mån om andras viljor. Det som inte stämmer är att jag är ett småsyskon och att jag äter upp allt godis på en gång. Jag är en storasyster ända ut i fingertopparna och jag småäter godiset och det räcker ibland flera dagar.


image4
Sverige leder lösviktsgodis-ligan. Vi äter mest lösgodis i världen!
Vilken bra merit ?!


Jag önskar er alla en trevlig midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0