Me a la Sex and the city...

Idag kom halsbandet som jag beställt. Jag är jättenöjd! Jag är imponerad över hur snabbt det gick från det att jag beställde det tills det damp ner genom brevinkastet. Det tog knappt två veckor! Annat var det med ILY-halsbandet som jag beställde. Då var jag övertygad om att jag blivit lurad. Först fick jag vänta flera veckor och fick då fel halsband. Sedan gick det nästan två (!) månader innan jag äntligen fick det rätta halsbandet. Det är tur att jag har en ängels tålamod. Imorrn är det skolavslutning och jag håller tummarna att solen lyser på oss!

Så här ser mitt alldeles personliga "Carrie-necklace" ut:



Det här är mitt ILY-halsband:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0