Midsommarhelgen...

Ja, fort var det gjort! Nu är midsommar redan förbi. Nu går vi mot mörkare tider igen. But I don´t care! För det är fortfarande ljust i princip dygnet runt i ljusa norrland! Sommarkvällarna är såå härliga här i norrland!! De ljusa somrarna här i norr passar mig perfekt! Jag är ju nattmänniska så även jag får min beskärda del av dagsljuset. Men jag tappar helt koll på dygnsrytmen eftersom jag får ju känslan att klockan är väl inte så mycket än... haha! Som medlem i den exklusiva ledighetskommittén unnar jag mig den lyxen att strunta i hur mycket klockan är! Är inte skolan toppen på sommaren så säg!

Eftersom vi har så ljust så stor del av dygnet på somrarna så är det tvärt om på vintrarna. Då kommer mörkret krypande riktigt tidigt här och det har väl sin charm det med. För det är stämning med många tända ljus, varm choklad och att krypa ner i ett varmt skumbad eller att krypa ihop i soffan under filten och bara mysa, men innan dess har jag hunnit flytta söderut till ljusare breddgrader. Men jag lovar det kommer att bli tända ljus och flera mysiga studer för det :)

Midsommarhelgen var super! Alla dagarna tre. Me like! A lot! Vilka härliga vänner jag har! Vänner som får mig att skratta. Som får mig att må bra. Vänner i stort och smått, i mångt och mycket. True friends are forever!

image5
Jag och lillasyster på midsommarafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0