One down, two to go...

Idag tog vi det första 1:a priset i viltspår i öppen klass!! "Bara" två till sen är hon viltspårschampion!
Jag hoppas det går lätt att få domare och att vi tar de andra två 1:a prisen ganska snart. Hon gjorde ett toppenjobb i spåret idag och även ifjol när hon klarade anlagsprovet galant!

När det gäller flytten så är det inget nytt att rapportera... ska vara med på nya jobbets planeringsdag den 18 juni så det blir en kort visit i Stockholm snart igen. Har varit mycket rejjande fram och tilbaka till Stockholm nu på slutet, men det är inte alls mig emot :)

Häromdan var jag och tog sommarens första dopp. Lite småkyligt men skönt i värmen! Dagen därpå så blev det riktigt badande av. Vindarna blåste in mot stranden så vattentempen var mycket bättre.

Var förresten och kollade på soffor för nån dag sen... vill ha! Men det är ju INTE gratis om man säger så... Har sett ut en modell som jag vill ha. Jag vill helst ha två stycken 3:or som jag kan ställa mot varandra, men jag överväger att köpa en 2:a och en 3:a istället bara för att jag sparar flera tusen på det... "special price" på soffgrupper 2+3... dilemma... får fundera på saken helt enkelt!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0