Rekordsnabbt...

Det dröjde inte länge efter det att annonsen på min lägenhet blev publicerad på blocket.se som det började ringa som bara den. Många har visat intresse och några kom och tittade på den. Redan efter några timmar så var det klart vem som ska hyra den. Har nu hittat en hyresgäst och det är verkligen toppen! Bara att skriva på papperen så är det klar. Hoppas inte personen som ska hyra den bangar ur bara, men det tror jag inte. Låter annonsen ligga kvar så länge tills allt är klart fastän det är jobbigt att det fortfarande ringer personer som är intresserade och att jag får flera mail om dagen, men det är för att det inte var direkt billigt att lägga ut en annons om lägenhet. Fick betala 120 kr för annonsen och det är mer än de flesta andra kategorierna kostar.

Jag är just nu i Stockholm och har varit med på nya jobbets planeringsdag. Det har varit både roligt och intressant. Har träffat mina blivande arbetskollegor och de andra i mitt arbetslag. Verkar vara riktigt hyvens folk! Jag kommer att trivas på mitt nya jobb som börjar på riktigt till hösten, det är jag övertygad om. Träffade även några av mina blivande elever. Verkar som det är en trevlig grupp som jag kommer att ha.

Nu har jag sommarlov och jag ska göra allt jag kan för att njuta till fullo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0