Dagen idag...

Träffade en vän på stan och tog en fika idag. Trevligt att åka iväg efter jobbet och njuta av varm choklad och muffins och bara prata bort en stund! Att bara känna lugnet i en stad som pulserar och där julshoppingen börjat ta fart på allvar. Kul att ses! Var ju ett tag sen sist!

Jag var grymt sugen på att se Sverige-Lettland ikväll på Råsunda eller på en sportpub, men antalet sportintresserade vänner här är inte så stort så jag lyckades inte lura med mig någon på lite fotboll ikväll. Sverige vann och det var ju viktigast! EM here we come!

Nu är det dax för sängen!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Ho ho!!
Du frågade nog inte alla du kände :)
Jag hade gärnat följa med..
Lite mer heshet hade inte kadat *s*
kramen

2007-11-22 @ 22:30:09
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0