Flott julgala...

Jag sammanfattar min helg i Umeå som amazing! Julgalan var alla tiders! Kändes dock lite konstigt att äta julmat och lyssna på julsånger redan :) Vi var ett sällskap på 12 pers och för "enkelhetens skull" så beställde vi inte in öl/cider allt eftersom de tog slut utan det köptes in ett par backar istället! Haha! Det var blandade artister som uppträdde under kvällen och stämningen var hög. Det var långt ifrån bara julsånger på galan och tur var väl det. :)

Några av artisterna:
E-type
Elin Lanto
Brolle jr
Herreys
Jimmy Jansson
Sofia Källgren

       
Herreys...Brolle jr...E-type


När artisterna uppträtt färdigt och dansbandet Torgny Melins körde igång så drog vi vidare ut på krogen. Där var det ett jäkla drag och det blev massor med kära återseenden! Vilken kväll/natt det blev! Fd Nattis/X3M har fått sig en rockigare profil. Me like! Me lika a lot!

Är förresten inte hörselskadad längre. Det gick över rätt snabbt och smärtfritt. Harklar och hostar vidare ett par dar till antar jag, men det går raskt åt rätt håll.

Lyrics update:
Jag har ju varit dålig på att lägga ut lyrics på låtar som av olika anledningar betyder nått för mig eller bara är bra helt enkelt. Ska försöka göra ändring på det.

Häromdagen roade jag mig på youtube.com och kom på nått vänster in på att lyssna på gamla och nya Carola-låtar. Jag var/är ju lite av ett fan till henne... diggade henne stenhårt när jag var ung. Så här kommer nu en förvarning. Kommer att bjuda på lite olika lyrics från henne på låtar jag gillade/gillar nu ett par dar framöver. Njut eller våndas... :)

Snart är julen här och blodapelsinerna med den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0