Jag är en bortskämd prinsessa...

Ja, så har jag känt mig hela helgen! Som en bortskämd prinsessa... Jag har inte fått betala för mig någonstans och har blivit bjuden på ALLT! De har skämt bort mig enormt hela helgen och varit på tok för snälla och generösa STORT TACK SKA NI HA FÖR EN TOPPENHELG!! :)

Vi var ut både på fredag och lördag. På fredan var vi först och åt gott på en restaurang på Kungsgatan och sedan gick vi vidare till Golden Hits och partade och dansade. Vi hade bara hur kul som helst! Det blev en hel del buggande också. Me like!

Lördan började med shopping och sightseeing över stan från Katarinahissen. Sedan gjorde vi oss redo för kvällens äventyr och förfestade på hotellrummet. Sen begav vi oss till det nyinvigda Ambassadeur (fd Blue moon bar). Det var jättefint och fräscht och grymt trevlig och service-minded personal! Kan iof haft att göra med att pojkarna hade spenderarbyxorna på att servicen var hög. Hihi! Ölen och drinkarna serverades i en jämn ström och glasen hann bara just så pass bli tomma så kom nästa. När klockan slog 00.00 och den 17 nov blev den 18 november så kom servitören med drinkarna vi beställt, men också med en flaska champagne och jordgubbar samt en födelsedagsdrink till mig! Grattis! Hojtar grabbarna med ett stort leende! Jisses! Där satt jag nu med 2 drinkar och champagne :) Champagnen var ju inte billig ska ni tro! (1500kr) Galet! Jag fyller ju inte ens jämt! SKÅL! TACK!! :)

image94

Nu är vännerna tillbaka i Umeå och snart stundar vardagen igen. Tillbaka till att vara mitt vanliga självförsörjande jag. HAHA! :D Undrar vad lördagens nota slutade på? Eller vid närmare eftertanke, jag vill nog inte veta...



Tack alla som förgyllt min födesedag!!
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Din present ligger kvar här hemma.. kram

2007-11-19 @ 19:09:55
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Lillan

Kommer aldrig glömma din födelsedag :) ingraverad i min förlovningsring *s*
kramis

2007-11-19 @ 23:34:27
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Lisa

Klart att en prinsessa ska skämmas bort. =D Du kan väl nämna för killarna när jag fyller år... *hahahahaha*

Ha det bäst! KRAMAR från Lisa

2007-11-20 @ 09:43:57
URL: http://isalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0