Julen närmar sig, inga blodapelsiner inom synhåll...

Idag var jag och köpte mig lite julstämning. Hihi! :)

Har införskaffat 2 vita adventljusstakar till vardagsrummet, några glittriga dekorationsstjärnor som jag tänkt hänga i gardinstången ovanför adventsljusstakarna så de får ljuset på sig och glittrar lite extra, en svart pappersjulstjärna till köket (inte så juligt jag vet, men är ute efter det stämningsfulla skenet) och så har jag köpt flera svarta och vita ljus och 2 svarta ljusfat. Jag verkligen älskar mysbelysning och tända ljus! Det går helt hem hos mig! Har förresten nya gardiner i vardagsrummet, men är inte helt nöjd... blev inte som jag tänkt mig.

Det är inte bara klädmodet som faller mig i smaken utan även inredningsmodet. Det är stilrent och i färgerna svart och vitt som gäller och det är ett stort ME LIKE! Lila är även det en färg som hägrar och det gillas det med, men det har inte blivit några lila inköp än, men kommer garanterat att bli om jag känner mig själv. Tihi!

Mot mina principer så tänker jag julpynta ikväll... ja, jag vet. Förlåt! Jag brukar i vanliga fall julpynta kvällen innan första advent så det är färdigt att tända alla ljus och adventsljusstakarna på söndagsmorgonen och känna hur julkänslan sprider sig, men jag lovar att jag inte ska tända förrän på söndag!

Nu mer än tidigare så är jag hur sugen som helst på en egen lägenhet som jag får göra till min och inreda som jag vill ha den. Längtar! Längtar! Känner inte motivationen riktigt att lägga ner någon större tid på den här lägenheten, men svårt att låta bli. Till sommarn, då ni! :)


Var är blodapelsinerna!? VILL HA!! :)

Kommentarer
Postat av: Lillan

Men gumman du tål väl inte skalet på apelsinerna hade jag för mig?? Fel? :)
Jag fick julkänsla när det snöade i onsdags och knarrade under skorna under natten regnade de ju bort *Suck*
När ska vi ses??
J och J flyttar till kvarnbergs i morgon..
Fast J är fortfarande kvar i Australien..
Saknar dem redan..
kramis

2007-12-01 @ 21:58:14
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Linda

Hej hopp!!
Såg att du ringt men jag hade fullt drag på radion och dammsugaren på:) Hörde inte..
kramis

2007-12-03 @ 17:54:19
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0