Lunka på, lunka på...

Usch! Vad tiden går sakta när man väntar! Ikväll kommer två polare från Umeå på besök :) De kommer att sova hos mig i natt och sen checkar de in på hotell på fredag. De stannar i huvudstaden till på söndag. Det kommer att bli en hel del festligheter under helgen och säkert ett och annat galet påhitt. Ska förresten bli kul att se grabbarna trängas i min säng. Tihi! Själv så tar jag soffan så min skönhetssömn kommer bli ostörd. :)

Jag sitter fortfarande på jobbet och roar mig som mest med att bara surfa runt och försöker få tiden att gå...  snart ska jag åka och möta upp dem på Bromma flygplats. Vi har haft föreläsning här på jobbet ikväll så det var lika bra att sitta kvar, hinner varken hem eller ner på stan iaf.

Jag har konstaterat att det är MSN på jobbet som strular och inte hänger med... den loggar upp med fel visningsbild och mina kontakter som är offline när jag loggar in här på jobbet har kvar jättegamla notiser vid sina användarnamn och de uppdateras inte förrän de går online. Jättedrygt!! Har provat att både reparera och att installera om MSN här på jobbet, men det funkar inte som det ska ändå. Orka!

Only 3 days to go! :)


Klapp på kinden och på puss på stjärten...
... eller hur var det nu...?
:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0