Älskar mitt jobb...

Åh! Vad jag älskar mitt jobb! Speciellt dagar som dessa. Jag är alldeles salig! Mina elever har varit helt fantastikt underbara! Ett tag trodde jag att "smekmånaden" på jobbet var över för klimatet i klassen hårdnade en del, men senaste veckorna har varit toppen. Eleverna är gladare och trevligare igen och jag bara älskar att gå till jobbet varje dag. Jag får börja arbetsdagen med ett leende och de gör mig så glad hela dagen. :)

Det är tex en fröjd att åka på utflykt med dem för de sköter sig så bra. Var iväg på badet med dem i måndags och de är turligt nog inte den typen av elever som blir förvildade då de kommer utanför skolans väggar utan jag kan med stolthet säga att jag är deras fröken och behöver inte alls skämmas för dem. :)

Idag hade vi Halloweenaktiviteter hela förmiddagen och allt blev bara SÅ lyckat! Eleverna var enastående! Lärarna lika så! Det blev en kalasbra avslutning på temat rädsla som vi jobbat med i 3veckor. Kan inte med ord beskriva hur lyckligt lottad jag känner mig som har ett jobb som jag trivs så fantastiskt bra med!

image80
Jag och tjejerna när vi var på Garbos i Sundbyberg för ett tag sen

Me, myself and I
~Min verklighet så som den ser ut just nu~

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, vad kuligt! Jag hoppas jag kommer att trivas mitt framtida jobb lika mycket som du trivs med ditt just nu. ALLTID lika trevligt och uppiggande att läsa dig blogg. Fortsätt i samma positiva anda! :D Det gillar jag! KRAMAR I MASSOR från Lisa

2007-10-25 @ 20:57:11
URL: http://isalisa.blogg.se
Postat av: Linda

Hoppas att din lycka fortsätter.. ett jobb är kul i början men man lessnar efter en stund..
Vem bor Wilma hos nu från det ena till det andra?

Kram

2007-10-26 @ 23:19:34
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Anonym

Munter kommentar av signaturen Linda... En glädjedödare?

2007-10-28 @ 13:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0