Dagen idag...

Idag har jag väl inte gjort så mycket egentligen. Jag var och tittade på när Hephata spelade innebandy i Gubbängen och efter det gick vi och åt jättegod thai-mat på ett ställe där intill hallen. Det var litet och trångt att sitta där och äta och med på tok för mycket matos i luften. Maten däremot var supergod, men eftersom det är ett take away-ställe så det är väl egentligen lite orättvist att kommentera att det inte var det ultimata stället att sitta kvar och äta på. Hur som helst, jag är typ mätt fortfarande :)

I övrigt så har söndan varit rätt så lugn. Varit huslig och diskat idag. Igår så var jag duktig och tvättade. Färdigt på 40 min eftersom tvättstugan har 3 stora maskiner. Blir att göra ett krafttag imorrn och vika ihop tvätten och lägga undan den.

Idag använde jag bilen igen! Hör och häpna! Jag har inte använt den mycket sen jag flyttade ner. Jag har varit över till Skärholmen och Kungens kurva 2ggr och nu till Gubbängen idag. Så var och varannan dag så har jag kört bilen en halv meter framåt eller en halv meter bakåt på parkeringen längst vägen för att slippa på P-böter. Parkeringsvakterna skriver ju upp hur ventilerna på däcken är och om de inte har flyttat sig sen de kollade sist så får man böter. När jag åker upp till Umeå på onsdag efter jobbet på höstlovet så kör jag upp bilen och lämnar den där och så flyger jag ner sen. Kommer säkert att sakna bilen när jag lämnat den, men eventuellt att jag tar ner den igen till jul. Måste ju hur som helst köra upp den så jag får vinterdäck på den.

UMEÅ IK VANN SITT 6:e SM-GULD IDAG!!! VIKTIGT!!!
Vann mot AIK med 8-0! Förnedring!


Nu har jag bestämt ett datum för inflyttningsfest. Kanske är just DU välkommen! :)

image79

Många goa och mysiga kramar från Stockholmstösen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0