Färdigvelat...

Jag har funderat fram och tillbaka i veckan och hört mig för lite och nu har jag i princip bestämt mig. Det blir köp. Jag kommer att köpa en ny mobil på fredag. Det blir en ubersnygg Sony Ericsson 770i. Du kanske sett den på reklamen som 3 har nu. Det blir den lila såklart!! :)

Jag har då tänkt mig att ta det "stora steget" och avsluta mitt teliaabonnemang. Bryta lite med Norrland... Då blir det mest troligen en nummerflytt av det numret till min 3g mobil om det går. Ska kolla upp det. Har också räknat lite på om det skulle bli så mycket dyrare att ringa allt från 3g än att ha två telefoner och två abonnemang som jag har det nu. Skillnaden är marginell så det finns med andra ord ingen anledning att släpa runt på två mobiler längre. Teliamobilen har jag alltid haft och med den är det gratis att ringa alla med telia. Så den har ju varit oöverträfflig i alla år då jag ringt min familj och mina vänner som till 99% har telia allihopa, som resten av norrland :) Här i Stockholm är inte telia det dominerande mobilabonnemanget bland mina vänner så av den anledningen och att telia är grymt dyra på videosamtal så blir det 3g-mobil som gäller framöver. Ska bli så nice att bara ha en mobil! Jag har iof bara haft med mig 3g-mobilen på slutet och pratat in på mobilsvar på telia-mobilen att de ska ringa mig på 3g istället. Så det har varit lika spännande varje gång att komma hem och se om jag fått nått roligt sms på telefonen som legat hemma :) Det har varit lite som en övergångsperiod/avvänjning nu... Haha!


Här är en tjusig bild på mig och flickorna på anders.se-galan!
image69
Fotat av Hans Rimberg.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon i mitten ser ut som Frida Björklund!Din lilla mamma "Ödla"

2007-10-17 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0