Förlorat oskulden...

Alltså sushi-oskulden! Snuskis! Vet nog vad du tänkte. Haha! :)
I torsdags på jobbet hade min makalösa arbetskollega storgjort och gjort sushi till AE-mötet. Med en hel del skeptisism så smakade jag och tycker faktiskt inte alls det var så dumt. Kan jag nog tänka mig äta fler gånger om tillfälle ges. Ska jag vara helt ärlig så har sushi lite av en högfärdsstämpel för mig... ett storstadsfenomen... men jag befinner mig ju i en storstad så man får ju ta seden dit man kommer heter det ju. :)

Vet inte vad jag ska tro om Stockholms inverkan på mig... För ANDRA gången nu så har jag ätit på Mc Donald's (i Sverige alltså, bara enstaka gång utomlands förut)! Blev en ostburgare och en kycklingburgare. Ostburgaren var inte alls god så det blir kyckling hädanefter. Sen äter de inte med bestick på de här breddgraderna heller. Och DE kallar OSS bönder... :P

Min helg har varit fantastisk!! Börjar bli en ovana med alkoholintag både fredag och lördag. I fredags skulle det bli After Work med min kombo och förre arbetskompis, men det resulterade i utgång och en kalastrevlig kväll. Började med god mat och några goda öl på Högbergs och sen gick vi vidare till Kellys för mera öl och mycket prat och skratt. Jag kommmer att leva så mycket längre nu! :)

En vän sov över hos mig och i lördags trotsade vi vädret och for och tittade på SM i fotboll för döva. På kvällen var det dax för fest igen. Förfest hos kombon och sedan vidare till Dövas Hus. Vilken kväll! Amazing! Tack till ALLA som förgyllde min kväll! Puss på er!

Har så underbara vänner! Vad vore livet utan er!? Har umgåtts flitigt med gamla och nya vänner. Jag har svårt att tro att jag varit härifrån ett helt år. Känns inte alls så! Jag mår så bra och trivs framför allt med mig själv och mitt liv. Jag känner mig stark och självsäker som aldrig förr och det känns som jag kan erövra världen. What a feeling! Men tro absolut inte att jag drabbats av storhetsvansinne för längre ifrån sanningen än så kan du inte komma. Jag mår bra av att må bra helt enkelt! För jag är fortfarande jag, men i en uppdaterad och förbättrad version. :)

Jag har inte lagt upp nya bilder på min pixbox på evigheter. Funderar på att lägga ner den och istället bara visa bilder här i bloggen istället... ska fundera på saken. Jag gillar ju foton och pixbox är ju smidigt... återkommer i ämnet. Tills vidare får ni hålla till godo med bilderna här.

Här kommer några bilder från förfesten i lördags:
Notera tuppen i hönshuset, stortrivs! :)

       

       

       

       

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack själv, saknar er redan!

2007-10-02 @ 14:30:12
URL: http://hilleevi.bilddagboken.se
Postat av: Linda

Hej hopp!!
Nej du jag trodde minsan inte att du hade förlorat oskulden *s* Bättre än så vet jag..
Jag reagerade på samma sak när jag flyttade ner att dom inte äter med bestick på max och mc donald´s. Ingen hyffs och fason här nere inte:)Jag frågade Peter om besticken och han såg ut som en fågelholk *s*
ha det
Kramis

2007-10-02 @ 16:53:39
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Kina

En helt härlig bblogg alltså =) Är så toppen toppen du är här i storstan igen! Härligt att fått vara kombo med dej tjejen! Partypinglor har vi verkligen blivit haha mera blir det ;) Massa kramar

2007-10-02 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0