Ger inte upp riktigt än...

Ja, pixbox får hänga med ett tag till. Tycker ju det är så kul med bilder! Nu har jag uppdaterat till hälften iaf :) Jag har redan förbrukat den här månadens 100 bilder att ladda ner på pixbox.se så det blir till att vänta till nästa månad med resterande uppdateringar. Fort var det gjort! :) Så de senaste äventyrens bilder får ni vänta lite på.

Som jag skrev och berättade för längesen så har jag ett stort projekt på gång med att sortera och sätta in alla foton som jag framkallade i somras... hmm... kartongen står i hörnet och blänger på mig. Det känns nästan lite övermäktigt. Skulle ha framkallat fotonen allt eftersom lite då och då istället för att göra en mastodontframkallning på över 1000bilder... och inte blir det bättre ju längre jag skjuter upp det heller. Blir ju nya bilder nästan varje vecka! Blir väl typ samma visa nästa gång jag skickar in och framkallar igen. Massor med nya bilder. Kul, men mycket jobb. Nä, jag måste ta mig i kragen och ta itu med att sätta in alla foton. Nästa regninga dag kanske... eller är det att lova för mycket?! Haha :)

Tycker du också att det är kul med bilder och vill se glimtar ur mitt liv i bilder så hänvisar jag dig vidare till http://veronicaf.pixbox.se

Idag kom hela månadens post tror jag. Det var en stor hög mellan dörrarna idag när jag kom hem. Det  kom inte igång för mig riktigt med eftersändningen direkt, men nu verkar det funka. Fick både rolig och mindre rolig post. Den mindre roliga posten var ju såklart räkningar, men de kommer man ju inte undan. Den roligaste posten var medlemstidningen från Flat coated retrieverklubben! Min ögonsten var med i den eftersom hon blivit Svensk viltspårschampion!! :) Hon är så snygg och duktig!! SAKNAR!! Nu väntar jag bara på att få SVCh-diplomet från kennelklubben. Då ska jag köpa en snygg ram och hitta en hedersplats åt det på väggen. :)

Nu lite middag och sen lite jobbfix till imorrn.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid roligt med bilder...
Jo det måste du göra komma på studiebesök..
Jag har blivit julklapps galen redan köpt 8 stycken:) Kramis

2007-10-11 @ 18:07:23
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Linda

Framkallar du alla bilder som du tar??

2007-10-15 @ 16:46:11
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0