Första feta lönen...

Så grymt härligt! I dag fylldes kontot på med min första fulltids-lön! :)
Har ju inte levt nått rikemansliv det senaste året direkt! Utan jag har fått nöja mig med att jag lyckats komma upp i en halvtid och stämpla resten... visst det har ju inte gått nån nöd på mig tidigare och pengar är ju inte allt. Men åh vad bra det känns! Imorrn blir det att möta upp några vänner och spendera lite tid på stan. Har inte tänkt mig nån direkt storshopping utan jag får se om jag gör några fynd.

Även den här helgen, som nästan alla andra helger, så blir det alkoholintag både fredag och lördag. På fredag ska jag möta upp några vänner och ha After Work och sen får jag se vad kvällen har att erbjuda och vilka galna upptåg det blir. :) På lördag är det teckenspråkiga aktiviteter på schemat hela dagen. Först ska vi åka och kika på SM i fotboll för döva och sen på kvällen blir det Dövas hus och pubafton. Japp, så det är ännu en helg att se fram emot!

Några bilder från helgen i Umeå:

           
Glada partypojkar. Jag och "I-S-paret". Lillasyster var också partysugen!

       
Partyglada jag och trött kamrat. Underhållningen. Sångfågeln.


Keep on smiling! I am!!

Kommentarer
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Hoppas du får en trevlig kväll!!

2007-09-26 @ 19:42:04
URL: http://PinkRose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0