Fort var det gjort...

Jaha... då var jag typ klar då. Flyttade in i onsdagskväll och redan på torsdan så var jag i princip klar. I och för sig så hade jag inte med mig så mycket prylar utöver kläderna så klart det gick snabbt att packa upp. Är faktiskt lite impad över att jag fick plats för alla mina kläder för det finns bara en garderob för galgar och en byrå, men det gick bara finfint för vitrinskåpet får agera klädskåp också. Hade ju rensat ur en hel del kläder som jag aldrig använder när jag packade och det blev en hel del vill jag lova. Tihi! Bara mer plats för nya kläder :)

Jag har typ flyttat på varenda möblel i lägenheten, inte en enda som står kvar där den stod från början. Hyr ju möblerat... Strunt samma om han jag hyr av inte gillar möbleringen han kommer ju inte tillbaka förrän till sommarn och då får han ju roa sig med att möblera tillbaka då om det skulle vara så. Nu är det ju jag som ska bo här och trivas. Ska bli kul att få hit mina blommor och lite mera saker och göra det lite mera personligt. Bilder kommer inom kort, jag lovar!

Det var en lugn och kort arbetsvecka för mig den här veckan. Jobbade bara torsdag och fredag och torsdagen var dessutom friluftsdag. Det var bara så kul att träffa många av mina gamla arbetskamrater där. Skolan jag jobbar på nu och den jag jobbade på tidigare samarbetar och ska eventuellt slås ihop om några år så det är därför som vi hade friluftsdagen ihop.

Igår var det partaj hos min förre kombo och sen utgång på Göta Källare och en sväng förbi på Kellys. Vi hade hur trevligt som helst! Ett stort partyplus är att det går nattbuss hela natten precis utanför Göta Källare och som stannar rätt så nära hemma så jag inte behöver gå långt själv när jag ska hem. Det är alla tiders och känns tryggt! Var inte ett dugg stökigt på bussen heller så jag kände mig inte det minsta orolig trots att jag åkte hem på morgonkvisten.

Kram kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0