Jeansköp och flytt i antågande...

Jag har alltid varit feg när det gäller att köpa jeansen lite för trånga eftersom de alltid går ut sig. Jag gillar inte alls när de sitter för tight i midjan så man får lovehandles :) Tidigare köpte jag jeans som var sköna och satt bra från dag ett och så blev jag besviken när de gått ut sig och inte alls satt lika bra längre. En vis person har fått mig att sluta upp med de dumheterna! ;) Numera sitter mina jeans bra även när de använts ett tag. Me like och stort tack!! Igår kom jag hem med ett par snygga svarta 28" jeans från H&M... och de är ju inte direkt kända för att ha stora storlekar heller. Förvånad att jag ens kom i dem över huvud taget, men lite kul är det ändå...

Ikväll är det dax att börja packa ihop. Nu har tiden kommit då jag ska flytta ut och lämna det härliga och trevliga kombolivet. Jag har mycket att tacka även dig för att jag fått en så bra start! I'm gonna miss you girl!
Jag skyndar iväg direkt efter jobbet nu på fredag och för att inte missa planet gäller det att skorna står i färdriktningen när jag slutar. :)

Nästa gång jag kommer till sthlm så har jag en alldeles egen lya. Tihihi! :)

En inflyttningsfest är ju givet! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas man är bjuden *s* annars kommer jag i alla fall:)Jag jobbar helger udda veckor ;)
Kramis

2007-09-13 @ 15:15:35
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0