So far so good...

Tror det börjar bli lite tjatigt att höra nu, men jag kan inte ha önskat mig en bättre start på mitt "nya liv" som Stockholmare. Även om det inte kommer att hålla i sig och kommer att vara så här bra jämt så gör det inget om det skulle bli en svacka, det kommer ju säkerligen fortfarande att vara helt ok ändå iaf och då bara vara alldagligt godtagbart... eller är jag FÖR optimistisk nu... !? Ja, hur som helst ska jag inte ta ut nått i förskott. Jag trivs och har det bra nu och känner att jag helt klart tog rätt beslut att flytta tillbaka till Stockholm och det räcker mer än väl för mig. Varför sia i framtiden? Den kanske inte alls är lika ljus... nej, jag vill njuta av varje ögonblick och inte bekymra mig i onödan. Jag har gjort så allt för sällan i mitt liv, men bättre sent än aldrig så har min inställning ändrats och "I'm living for the moment". Strunt samma om det inte blir som jag tänkt mig eller vad andra tycker. Mitt liv ,alltså mina val och mina beslut. Eller är min framtid, om det är möjligt, ännu ljusare?! :) Friskt vågat hälften vunnet heter det ju... Det var helt klart på tiden för mig att bara kasta mig ut i livet och se vart åt det bär. Inte fundera så mycket på saken. Jag lever ju inte livet om jag slösar för mycket av min tid på att fundera på hur jag ska leva livet... eller hur!? Nu ska jag leva livet! Haka på! :)

På fredag bär det av norrut. Då blir det långhelg i mina norrländska hemtrakter. Var och skrev under kontraktet idag så nu är det gjort. Gruvar för hur jag ska få plats med allt i bilen... men jag är ju en mästare på att lasta och stuva, så det jag ska ha med mig det får plats helt enkelt. Haha! Bilen kommer att vara nerlastad och överlastad! Jag har ju ingen storhemskandes Volvo längre... men med tanke på hur mycket jag tror att jag ska få med mig ner så kan det var svårt att tro att jag ska rymma allt i min lilla shoppingbil. Jag ska vara glad om jag kommer att se ut genom framrutan. :)  Så jag uppmanar alla trafikanter som befinner sig ute på vägen mellan Umeå och Stockholm onsdag nästa vecka att vidta försiktighetsåtgärder och om möjligt hålla sig från vägen helt och hållet.

Puss alla vänner och många mysiga kramar!



Kommentarer
Postat av: Linda

*skratt* du kan nog få med det du behöver..
Säg till om du behöver hjälp när du landat:)
Kan hjälpa dig att packa upp..
Finns juh nära:)
Kramis

2007-09-18 @ 00:38:42
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0