Tankar om stort och smått...

Ännu en helg har passerat. Även denna helg har varit lyckad och jag har haft trevligt hela helgen och omgetts av goda vänner varje dag, men även fått tid att vara för mig själv. Viktigt det med tycker jag. I fredags bjöd jag trötta och slitna trancekryssarmänniskor på middag. Sedan åkte jag iväg en sväng och träffade en kompis och tog några kalla goda öl. Mycket trevligt! På lördan tog jag och kombon en välförtjänt sovmorgon. Öppnade inte våra vackra blå förrän efter 12. Mycket skönt! På kvällen var det partaj och middag med tjejerna på Garbos i Sundbyberg. Full fart nästan hela kvällen. Söndan blev rätt lugn. Tvättade lite och pysslade på hemma. Senare blev det (hör och häpna) premiär för mig att äta svensk Mc Donalds! Bara ätit det 2 ggr utomlands förut... Blev inte allt för besviken måste jag säga. Har hört mycket illa om deras mat och hemma i Umé så är det ju bara Max eller Frasses som gäller. Mc Donalds har helt gått bort för min del. Därför blir det här en stor grej för mig. Det blev iaf en mc feast. Ja, vad ska jag säga... kan mycket väl tänka mig äta där igen. Schh! Skvallra inte för nån! :P Kvällen avslutades i trevlig sällskap med fotboll och Scrubs. Hur kung serie som helst! Är helt såld på den!

Tack alla som förgyllt min helg! Puss på er :)

Något som jag inte skrivit om på länge är min STORA SAKNAD efter min fyrbente älsklingshjärtevän! Tänker på henne flera gånger om dagen och ser verkligen fram emot att få träffa henne! Visst känner jag mig inte lika bunden nu utan henne och jag är fri att komma och gå som jag vill, men hon är min allra första egna hund och har funnits vid min sida i 4,5 år och det är inget som man vänjer sig av med över en natt. Jag är väl medveten om att jag inte kan ha henne hos mig här. Vet av erfarenhet från förra gången jag bodde här att det inte funkar, men jag saknar henne så och önskade att det gjorde det! För några nätter sedan drömde jag att jag fick en annan hund men även i drömmarnas värld kändes det som ett enormt svek mot henne och jag väckte mig själv av att jag grät... skämdes faktiskt lite när jag vaknade att jag kunde drömma nått sånt. Det känns skönt att veta att jag får träffa henne när jag kommer upp till Umeå och ha henne hos mig. Myser av tanken att få krama henne!

image42

Ps. Jag har uppdaterat med några nya foton i tidigare inlägg så är du/ni nyfikna så scrolla ner och kika på dem. Hade inte laddat ner bilderna på datorn förrän nu så därför har jag passat på att uppdatera några tidigare inlägg. Look and enjoy!


Sorry gick inte att ladda upp bilder i tidigare inlägg... vet inte om det är för att det fanns kommentarer till några av dem. Bilderna kommer kanske i senare inlägg i stället.

Kommentarer
Postat av: Linda

Svikare!!! Skabb donalds FY DIG!! Jag har aldrig kunnat acceptera maten där tur man har nära till Max härifrån:) kramis

2007-09-03 @ 18:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0