Dagen har kommit...

Imorse var jag och hämtade min fyrbente ögonsten på centralen. Hon ska bo hos mig tills på söndag! :)
Är toppen att ha henne här hos mig! Blir så glad när jag träffar henne för hon blir lika glad över att se mig! Så i helgen blir det mycket bus och mys. Blev en lång promenad och lek i parken tidigare ikväll.

Imorrn! Då händer det! Det har iof tagit sin lilla tid,men nu finns inga ursäkter längre. Då blir jag ett gymkort rikare! WOW!  Inte en dag försent! Hehe! De har special price i helgen på årskort så det kostar bara 1000kr och dessutom får jag tillbaka 500kr för friskvård av jobbet så ett årskort för 500kr är helt klart i rätt kurs! Lika oemotståndligt som mr PT!

Det är fullt upp på jobbet nu! Ska bli skönt när det lugnar ner sig och det vänder redan under nästa vecka. Big smile! :) Lyckades nästan hålla mig från att göra ett vettigt handtag ikväll. Kunde inte låta bli att roa mig kungligt i tvättstugan. Den var ju ledig... hehe! I helgen ska jag unna mig att vara ledig. Lovar! :)

Några bilder från påsklovet:
    Tömkörning av Jamie.
    Häst modell störst! (över 180cm i manken och närmare 1000kg. Hovar som en mattallrik)
    Jag och Maria.
    Jag och Malin.
    Vännerna!
    Mia och värden Philip.
    Högakustenbron med siktet inställt på Sthlm.


Sov gott och massor med kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0