Fantastisk helg, fantastiska vänner...

STORT TACK FÖR EN FANTASTISK HELG!! Puss på er allihopa!!


Började med en god kall öl i solen på en uteservering efter jobbet med Linda. Sen blev det kanontrevlig grillning i Vitabergsparken på söder. Åhh! Längtar redan till sommarlovet, soliga dagar och massor med grillning med mina älskade vänner!! Vi var alla slående överrens om att det defenitivt inte var första och sista gången som grillarna tändes och filtarna lades ut i gräset i solen!

Senare på kvällen så svidade vi alla om inför kvällens festligheter på Karlbergs slott. Det var temafest och temat den här kvällen var uniform. Jag gick som flygvärdinna och vännerna som skolflickor och seglartös. Vilket härligt gäng vi är! Är så lyckligt lottad som har vänner som er, det ska ni veta! :)

Igår var det shopping på söder och sedan mötte vi upp grabbarna på Snaps på medborgarplatsen. Det som var tänkte som några softa timmar i solen blev en heldagsaktivitet. Älskar spontanaktiviteter! Det behöver inte alls vara så märkvärdigt och planerat jämt. Tiden går ju fort när man har roligt sägs det ju och vem är jag att säga emot. Hihi! :) Avslutade kvällen med en fantastiskt god drink på Gondolen. Visst. Det är inte billigaste stället i stan, men där KAN de göra drinkar på riktigt vis! Vattnas i munnen på mig bara jag tänker på det. Lite lyx i tillvaron behövs ibland! Eller hur!?

Idag har det varit hushållsnära sysslor på schemat hela dagen. Tvättat, städat, betalat räkningarna, deklarerat, prövat outfits till pappas fest och börjat packa lite smått inför flytten. Den 9 maj så flyttar jag ut härifrån och eftersom jag ska till Umeå från onsdag kväll till söndag kväll så tänkte jag bli klar med packningen innan jag åker. Fort fixat för det är mest bara kläder.

Nä... det får bli allt för den här gången. Måste uppdatera oftare för är så mycket roligt som jag skulle vilja skriva om, men vet att ingen orkar läsa för långa inlägg.

Ni får lite bilder här istället:
     
Grillning i Vitabergsparken.

     
Uniformsfest på Karlbergs slott.

 
På Snaps.
Pussar och kramar till envar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0