Spänner musklerna...

Nu är det fixat! Igår var jag och köpte träningskort och passade på att träna då också. Igår blev det boxning. BIG SMILE!! Det var bara SÅÅ kul! :) Kroppen är fortfarande härligt öm från träningarna tidigare i veckan, Gymmet i måndags och fotbollen i onsdags. Så har byggt på med ytterligare lite värk i muskler som jag knappt visste jag hade. Har spänt mina muskler mer än jag gjort på länge och det är inte en dag försent! :)

Njuter till fullo av tiden med min fyrbente vän här hos mig! Det är skönt med en soft helg. Har lovat mig själv att inte jobba i helgen, men HYFF tog med lite jobb iaf om jag får lite tid över.

Imorrn ska jag spana på en lägenhet. Hoppas den är fin och framför allt så hoppas jag att den blir min! BARA MIN! :)


Kisses and huges from me to you!

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha! Tycker du jag gör mycket på mornarna eller?

Längtar efter att få komma och hälsa på dig när du har flyttat. Då kommer vi ju att bo på samma sida av city. Och det är väl rätt sida eller? ;) För snart kommer jag ju! :D

KRAAAAAAAM

2008-04-17 @ 06:35:10
Postat av: Lillan

Kul att ni tittade in i går:) Kramis

2008-04-20 @ 18:50:17
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0