Festival in Fluff...

Det har varit en totally amazing weekend! Super på alla sätt! Var i Töverstaholm i Flen lördag till söndag i enbart glada vänners lag! Vad mer kan man önska!? Nada! Alla hoppas vi på en repris nästa sommar!

Bara stället vi var på fick mig att gapa en aning. Sommarställe... hmm... det var ju för sjuttsigen en HERRGÅRD med hur stor och fin gård som helst och intill en sjö! Kanonfint helt enkelt! Det var ordnat toppen med flera olika DJ under kvällen och natten, partytält, grilltält och en rejäl lasershow på gräsmattan. Morgonen efter så bjöds det på finfin frukost innehållandes det mesta du kan finna på ett frukostbord. Toppenbra fixat! Tack Tack till initiativtagarna och fixarna och alla andra som förgyllde festen med sin närvaro!! :)

Självklart bjuder jag på lite bilder:

Jag och Elin redo för Festival in Fluff!
Arrangörerna  Vår HardStyle-lya!
The girls  Äta bör man... Gött med grillat!
Kvällen och nattens lasershow  Kan nog inte bli mera fluff än så här  Kina var också med på Fluffpartyt
Bröderna Fluff  Puss!  Jag och Sofie on the dancefloor



Detta inlägg har blivit liggande i utkast.
Finally upplagt!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hallu!!

Du har sytt om linnet:) snyggt!!



kramis

2008-08-30 @ 22:45:05
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0