MB Summercruise...

Igår var det en trött, men mycket nöjd, skara människor som klev av båten. Det var en pizza från närmsta pizzerian och horisontellt läge som lockade mest för de allra flesta. Så blev det även för min del. Pizza, dusch och sen ryggläge. Såå nice efter en intensiv kväll, natt, morgon och eftermiddag med massor med dans. Lyckades faktiskt få mig hela 4-5 timmar sömn den här resan. Wohoo! Vågen för det! Och! Jag drack faktiskt nästan en halv liter vatten den här kryssningen! Det är WOW!! BIG TIME! Hahahaha! =)

Nu ska jag softa vidare och krypa upp i soffan och zappa mellan kanalerna på TVn som jag äntligen fått hem.
Pubafton på Dövas Hus ikväll??


HardStyle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0