Nu är jag packad...

Nu har jag snart jobbat första veckan efter semestern. Huvvaligen vad trött jag varit i veckan! Inte alls van att he mig i säng om kvällarna och kliva upp på mornarna till ett retligt ljud från mobilens alarm. Hur som haver så har jag fått en kanonstart på jobbet! Det har med andra ord börjat lika bra som det slutade innan semestern. Schemat är lagt för klassen och mitt är så gott som klart det med. Nöööjd!! På måndag kommer eleverna! Har hunnit träffa några av dem redan och jag ser verkligen fram emot att träffa de andra! Det enda som återstår är att få ordning på mitt nya arbetsrum som tidigare varit kopieringsrum. Det ser ut som ett bombnedslag där nu. Väntar fortfarande på möbler, hyllor och datorer.

I måndags hade vi säsongspremiär med fotbollen. Tyvärr saknade vi avbytare och var precis fullt lag så det blev ingen mjukstart direkt. I slutminuterna hade vi flera målchanser, men de kontrade sista 15sek och matchen slutade med förlust 2-1.

Nu är siktet inställt på helgens festligheter i Töverstaholm. På lördag förmiddag bär det iväg i riktning mot Flen för Festival in Fluff. Där blir det till att campera i ett 20-manna militärtält som kommer att rustas utöver det vanliga. Tihi! Ska bli sååå kul!! Jag vill tro att jag är packad och klar. Outfiten är utsedd och fluffar ska jag låna. Är ju inte så förtjust i fluffar egentligen men vad är en Festival in Fluff utan fluff!? =)



Gymmat idag! Är härligt trött i kroppen!
Full fart mot helgen!



Kommentarer
Postat av: Lillan

Fisen opererades i fredags, fick komma hem i lördags.. Bär tratt och börjar pigga på sig.. äter dåligt, och äter 2 med, ont i munnen efter slangarna, men rör inte såret utan tratt under uppsyn. Natte tid och ej uppsyn bär han tratt..



Kram

2008-08-24 @ 20:56:02
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0