Vem är jag...

Som så många andra före mig så har jag skickat till 118 100 och frågat
" Vem är ________ Veronica ____________?"

Jag kunde inte låta bli att stilla min nyfikenhet. Detta fick jag till svar:

"118100 tror att _______ Veronica __________ från _______ är en fantastiskt vacker och riktigt rolig kvinna på 29år. Hon tycker mycket om hundar och har en speciell plats i sitt hjärta för alla retriever-raser. När hon inte tar en långpromenad i skogen så kan man hitta henne i favoritfotöljen med en halvbra roman och en stor kopp rykande choklad."

Jag och Wilma
Jag och favoritretrievern i mitt hjärta!



I eftermiddag blir det gymmet.
Ikväll middag hos nyflyttade vännerna i Gustavsberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0