Not just another ordinary day...

"Prisa Gud och Skatteåteberbäringen!"


Idag (ÄNTLIGEN) damp skattebäringen ner på kontot. Det verkar bli en god jul i år. Ska bli kul med lite julklappsshopping. Det rycker i shoppingnerven och rökutveckling i börsen är att vänta. Nu när jag kommit mig på på fötter igen så ska det bli handlande av. Har du tur så är Tomten snäll med just dig! =)

Jag trodde ju att jag skulle kunna vara tillbaka till jobbet i onsdags... Det la jag ner rätt snabbt! Optimist-jag blir hemma veckan ut.

På torsdag bär det iväg på kryss och det ska bli så kul att komma iväg. Den här gången så följer Jana från jobbet med och det ska bli extra kul. Smider lite outfitsplaner. Antingen så blir det att sy om min klänning som jag hade när jag var Miss Secret Agent eller så syr jag nytt. Det beror helt och hållet på om jag hittar nå roliga tyger. Hoppas hur som helst på att få inviga min nya symaskin som jag fick av mamma i födelsedagspresent!! En overlock-maskin!! =)

De senaste dagarna så har julen smygit sig in i lägenheten. Jag har ju inte varit i så flink form så det har tagit sin lilla tid. Jag skippade julgardinerna i år och jag har dekorerat sparsamt med tomtar. Fokus har varit att skapa mysfaktor med ljus, adventsstjärna och adventsljusstakar. Belysning alltså på olika sätt. Jag har en ny gran också. En svart. Passar så bra med min svarta adventsstjärna som hänger i fönstret intill. Dessutom fick jag en urtjusig isbjörn av min älskling som står och lyser upp vid granen. Jag fick också ett jättefint brett armband i silver som hans polare gjort! Det var bara såå snyggt!! Tack hjärtat!

Kompisar från förr. Japp, idag fick jag samtal från två personer som jag haft lite och ingenting att göra med alls på sistone. Den ena har jag inte hört av sen i somras och den andra på 8 (ja, ÅTTA) år. Smått ironiskt att de överhuvudtaget ringde och ännu mera ironiskt att de ringde på samma dag. Kan ju tala om att dessa personer känner inte alls varandra. Humor!




Bjussar på några bilder från mitt partaj:
Jag och Kina-vännen

Snällaste tjejerna som hjälpte till med förberedelserna!  Rejält firad av måånga! 

Ja, hur länge sen sist var det? Vad var klockan när jag vaknade i morse!?  Grr! Sätter klorna i   Jag och min

Såklart det blev dansa av!  Jag och älsklingen min!




Time for some movie!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Prisa skatteåterbäringen! pussar på mitt visakort



Ha en bra helg, Halta Lotta!



KRAMAR Lisa

2008-12-05 @ 10:50:25
URL: http://isalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0