Quick update...

Håll i er för här går det i ett rasslande tempo!

Tycker veckorna bara rusar iväg!! Inte många dagar kvar nu till jullovet, julafton och nyår.

I det stora brevet som jag var och hämtade för ett tag sen fanns en ganska stor prispokal. Jag har tilldelats pris för en andraplacering i en tävling jag inte ens deltagit i. Bra jobbat om du frågar mig. Jag som inte ens satt min fot på en segelbåt är rätt nöjd med min insats, men visst hade ett förstapris gjort sig bättre i bokhyllan. Hehe!

I början av förra veckan var jag och pojkvännen och skrev under på lägenheten vi ska köpa. Åh! Vad jag ser fram emot att få bli sambos på riktigt med älsklingen! Jag vet inte hur många gånger om dagen som tankarna handlar om tapeter, kakel, vitvaror, golv, möbler, möblering mm. mm. =)

Torsdag till fredag var jag på ännu en trancekryssning. Det var ännu en amazing cruise! Succé! Blev bara 3 timmars sömn denna resa och faktiskt en hel del dansande. Jag trodde inte jag skulle kunna stå på dansgolvet så mycket som jag gjorde, men jag fick till tekniken rätt bra så att min lilltå inte skulle drabbas av mitt dansande. Blev en lugn fredag med foten i högläge.

Igår var vi och gjorde lite julklappsshopping och såg på bio. Såg Body of lies med Leonardo DiCaprio. Bra! Sen åt vi kebab på Stockholms i särklass överlägset bästa kebabställe! PALMYRA i Årsta. En portion är mat så att det räcker för 2-3 personer!! Har du inte varit där? FAR DIT!!




Nu ska jag slå in lite julklappar!

Kommentarer
Postat av: sanna

nu ahr ajg missat grejer...vad e de för lägenhet??? varvar var??? köpt??? å va mysigt...grattis till sambo livet...kram

2008-12-14 @ 21:39:44
Postat av: Lisa

haha Bra med pris! Måste få skåda pokalen när jag hälsar på nästa gång. :)



Höres!

2008-12-14 @ 21:47:35
URL: http://isalisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommen in i sambo livet:)

Du ligger 8 år efter s

kramen på nästan tålösa damen ;)

2008-12-15 @ 21:28:59
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Lillan

När flyttar ni in?

2008-12-18 @ 18:05:06
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0