I ett vintrigt norrland...

För ett tag sen var jag på "gnussa- kryssning" med Jana. Vi hade bara hur kul som helst! Då också =)

Även där så fastnade jag på bild. Denna gång så gjorde jag debut på dansbandet Blenders hemsida. Det var på morgonkvisten när musiken tystnat och dansandet var över som dansbandets trummis Lasse kom och gjorde oss sällskap. Det var sångerskan Maria som fotade oss.



Nu är julklappsshoppandet fixat för i år. Hoppas alla blir nöjda och glada. Annars tror jag att jag skyller på Tomten för det är ju trots allt han som kommer med julklapparna. Eller hur var det nu!? Finns Tomten? Jag vet iaf att män med skägg har nått att dölja så vad döljer Tomten? Hmm... kan det vara hans riktiga identitet kanske. Tror jag bestämt får ta och skicka honom på en psykologisk undersökning. Kan ju inte vara helt hälsosamt med dold eller och kanske till och med dubbla identiteter. Oj, slutsats... är Tomten schizo?! Nä, nu måste jag ta fingrarna från tangenterna innan det hinner bli riktigt otäck. =)


Idag kom det mera snö!
Njuter rött i vintriga Ume'!





 


Kommentarer
Postat av: Lillan

Jupp borde ju vara läge att ses snart jag har ju lovat att bjuda på 30 år middag någonstans:)

Hör av dig när du landar neråt igen..

Kramen Lillan

2008-12-22 @ 21:15:26
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Kina

Linnslus du är :P, du har ju blitt härdad kameror på båtar och partaj de sista åren hihi :)

2008-12-26 @ 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0