Gott Slut - Gott Nytt...

Nu sitter jag här med nygjorda och glittrigt lackade naglar redo för morgondagens festligheter.

Klänningen för kvällen är vald och champagnen ligger på kylning. Kvällen kommer att spenderas i många vänners goda lag med middag och champagne i överflöd. Vi kommer att skåla in det nya året på en takterass vid slussen och kvällen kommer sedan att avslutas med party på Münchenbryggeriet. Untz! Untz! Stamp! Stamp!

Så med andra ord har jag allt som krävs för ett fantastiskt nyårsfirande, nästan iaf. Det som fattas är någon att kyssa in det nya året med under fyrverkeriernas sken. Den speciella någon befinner sig i Barcelona så det blir till att spara kyssarna och stoppa fickorna fulla med dem tills det han kommer hem. =)

Sen är det ju såklart en extremt fåfäng detalj som fattas också... högklackat! Åh! Vad jag saknar att gå i högklackat! Kommer fortfarande inte i vanliga skor utan är tvungen att använda sandalerna vilket är både fult och opraktiskt för att inte säga uppseendeväckande den här tiden på året. Kylan gör ont för min stackars tå och det är svårt skydda den från kylan när tårna viftar fritt, men för var dag som går så är det en dag närmare att få gå i högklackat igen. Så imorrn blir det festklänning och högklackat sandaler... ja, vad göra?! =)




Ser fram emot sista kvällen med gänget för det här året.
Mot nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0