Alive and kicking...

Sorry att jag har legat på latsidan med uppdatering av bloggen...

Vad har hänt sen sist..? Kan börja med att berätta att de fantastiskt vackra blommorna jag fick med blombud på alla hjärtans dag fortfarande är pigga och vackra. :)

I fredags var jag hos naprapaten för 3ggr på 1,5 vecka. Kände mig som en ny människa när jag gick därifrån. Är så skönt när man fått en rejäl behandling och låsningarna släppt efter lite. Idag har det däremot varit en sämre dag med nacken och den har klagat en hel del på de rörelser som jag vill göra... den håller inte med mig alla gånger. Nåja var ju en jävla smäll så ska väl inte vara så förvånad över att det inte gått över helt än. Hoppas förresten att jag får tillbaka pengarna som jag lagt ut på naprapaten för det är ju allt annat än gratis. Börsen är mycket lättare nu. Har skrivit en skaderapport och anmält till försäkringskassan så nu finns det dokumenterat.


I lördags var det  inflyttningsfest hos Sofie och sedan utgång på Garbos. Var en toppentrevlig kväll!! Tack tjejer!! Var en mycket mycket lugn kväll för min del. Det gick hyffsat att dansa, men hardstyle pallade inte nacken med. Laddar inför trancekryssningen som närmar sig med stormsteg. Då blir det att dansa all night long och då SKA bara nacken vara bra. Det MÅSTE den vara! Det har jag bestämt... Har börjat fundera lite kring outfiten till kryssningen och har några idéer. Vi som bor i samma hytt har bestämt ett gemensamt tema. Hehe! :)


Igår hade jag min bästa barndomsvän här på middag. Tack för en jättetrevlig kväll!! Synd att vi inte träffas oftare bara! Bor ju pinsamt nära varandra och har ändå inte setts mycket, men vi har lovat att bättra oss. Det får inte bli lika länge tills vi träffas nästa gång. Att hon fick sin julklapp igår säger ju en del om när vi sågs sist... :) 

Imorrn är sista dagen innan ett efterlängtat sportlov. Ska på Historiska museet på eftermiddan så blir ett skönt avslut på veckan. Troligen blir det lite After Workande också. :)

Ska bli så himla nice med en veckas ledighet! Åker upp till Ume på lördan och stannar till torsdag. Som vanligt när jag åker upp så är det späckat schema. Har iof inte varit hem på 2 månader så ska bli så kul att komma upp. Där finns det lite snö iaf så jag kommer få en liten känsla av att det varit vinter i år. Jag ska göra en snöängel. Tihi! Jag och mamma har tänkt oss att åka slalom och det är verkligen en vinterkänslaförhöjare. En skotertur hade inte heller varit fel, men hinner inte med allt även om viljan finns. :)

Sträcker ut armarna och omfamnar och kramar er alla i en lång och mysig kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Här har det regnat hela natten, så så mycket snö finns det inte, kanske kommer det när du kommer hem, vem vet?! ;)

Kul att träffas på måndag, ser fram emot det. KRAM

2008-02-22 @ 08:01:46
URL: http://isalisa.blogg.se
Postat av: Lillan

Ja jag håller nog med om det vi bor pinsamt nära *s*
Du kan ju höra av dig när du kommer hem så kan ju alltid jag bjuda igen på middag:)
Kramis

2008-02-23 @ 17:43:28
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0