Hjärtliga är kalenderns alla dagar...

... men den 14 februari är nog lite hjärtligare ändå. Jag fick ett telefonsamtal från blomsteraffären och fick veta att jag skulle få blommor med blombud och blommorna skulle stå utanför dörren och vänta på mig när jag kom hem efter jobbet. Kom uppför trappen och där stod ett stort blompaket! Blommorna var fantastiskt fina! Det var en stor och väldoftande bukett! Vet inte vad blommorna heter som doftar så oerhört gott. Det doftar typ som passionsfrukt i hela lägenheten nu. Så trevligt att komma hem och kliva in genom dörren och mötas av denna fantastiska doft. Stort tack för de vackra blommorna!

   
Det är blommorna som sticker upp som doftar så fantastiskt.
Har inte knytit upp bukettet här så man ser inte riktigt hur stor den egentligen är.

Var hem och tog hand om blommorna och ut genom dörren igen. Kvällen spenderades med Kina och Sofie. Vi intog först en romantisk middag för tre och gick sedan förbi Snaps som hade premiär för sina trancetorsdagar innan vi åkte hem. Blev inget dansande för min del då ryggen säger lite stopp fortfarande. Tack übersöta brudar för en toppenkväll. Ingen singelångest för oss inte. Haha! :)

Var hos naprapaten idag för tredje gången på 1,5 vecka. Känner mig som en ny människa. Nu är jag nog helt återställd inom kort. Tjohoo!! Så imorrn blir det dansande av för min del! Big smile! Imorrn är det inflyttningsfest hos Sofie på Skanstull och sedan utgång på Garbos i Sundbyberg.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Gick du i huddinge?? Vad heter isåfall natrapaten?? Å vem i helsefyr var blommorna i från *nyfiken*
kramis

2008-02-15 @ 23:44:00
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Lisa

Oj, vilken vacker bukett! Du MÅSTE vara älskad. :D

En påpekan bara... Du vet väl att man inte ska knyta upp en bukett? Det är en florist största mardröm, att klippa upp en bukett som de har bundit.

2008-02-16 @ 16:14:19
URL: http://isalisa.blogg.se
Postat av: Lisa

Hahahaha! Rolig kommentar. :D

När kommer du "hem"? Klart vi ska ses!

Hoppas det är bättre med dig..

KRAM Lisa

2008-02-19 @ 07:33:32
URL: http://isalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0