I behov av service...

Var hos naprapaten idag igen. Det var ingen lek kan jag lugnt påstå! Var helt slut när jag gick därifrån, men var mera rörlig än innan iaf och det är huvudsaken. Att lägga höger arm bakom huvudet med handen mellan skulderbladen och stretcha gick väl sisådär ok. Vänster var totalt helt omöjligt! SMÄRTA!! Fy fan säger jag bara! Fick inte åt mig luft och då hade han inte ens börjat... Har inte bara en låsning. Har känt mig stel idag och den värsta rörelsen är att böja huvudet framåt, så gott som omöjligt. Naprapaten är duktig och har gjort underverk med tanke på det skick jag varit i/är i. Han lyckades knäcka upp några av låsningarna idag iaf så nu är jag optimistisk och vill tro att jag snart är med i matchen igen. What doesn´t kill you only makes you stronger! Det tror jag stenhårt på så bara bita ihop och inte göra så mycket väsen av det. Blir ju bättre och bättre :)

Läkarens ordination:
Fortsätta äta smärtstillande för att behålla den rörlighet jag har. Röra mig så mycket som möjligt, men utan att det gör ont. Undvika att hugga ved de närmsta dagarna. Haha! Ta riktigt varma bad. Återbesök på fredag nästa vecka och då hoppades han att det var sista gången han såg mig. I sammanhanget så är ju det positivt att han inte vill se mig mer. Haha! :)

För att svara på kommentaren i förra inlägget kan jag förklara att jag sträckte musklerna på framsidan halsen för att jag spände mig för att hålla emot för att inte slå i huvudet när jag föll baklänges. Benhinnor finns i HELA kroppen mellan alla ben och muskler. Så det är alltså benhinnorna i bröstryggen som jag har fått blödningar i för att förtydliga lite. Det var nytt för mig också att benhinnorna inte bara är de man har på framsidan smalbenen. :)

En helg i lugnets tecken väntar.
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Lillan

*ehh* oki nu fattar jag:)
Vem går du hos?? Är det här i Huddinge??
Tycker mega synd om dig och ja vi måste ses..
Vad gör du i helgen?? Återhämtar dig kanske??
kramis

2008-02-09 @ 07:24:07
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Lillan

Nu bor råttan i råtthimlen Lillan vs råttan 1-1 *ler*

2008-02-09 @ 14:50:19
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0