Sparat eller slösat...

... det är frågan.

Svaret är...

... att visst ser jag det som jag sparat en slant när jag hittat nått jag vill ha på rea jämfört med vad det skulle kostat om jag köpt det för ordinarie pris. Slösa blir det ju först om man köper nått man egentligen inte vill ha eller behöver bara för att det är billigt. Jag har köpt mig lite nya smycken på rea i slutet av förra veckan och nu har jag fyndat rätt så rejält faktiskt.

Glitter var det 75% rea och där hittade jag ett halsband och ett par örhängen som jag gillade. Betalade 49.50kr får båda. Ordinarie pris skulle ha varit 198,50kr så jag sparade 149kr.

JC reade alla sina smycken för 9.90kr. Jag köpte 3 st. Jag betalade 28.50kr för allt och egentligen skulle det kostat 158,50kr. Jag sparade då 130kr.

Summa kardemumma: Shoppat för 78kr och sparat 279kr. Låter som en riktigt bra affär tycker jag :)

Smyckesskörden--->  


Imorrn ska jag åka skridskor i Kungsträdgården hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Vilket kap:) gillar dom blå.. Dom var jätte fina..
Varför betala mer när man kan få dem på rea?
Kramis

2008-02-06 @ 11:59:59
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0