Till sist...

Yeah! NU ÄR DET SPORTLOV!! En hel veckas ledighet har äntligen infunnit sig! Åh, vad efterlängtat med ett lov! Imorrn bär det av norrut. Men vintern verkar regnat bort lagom tills jag ska åka upp... typiskt!

Hur ska jag nu göra en snöängel...? :)

Fick en toppenavslutning på den här veckan på jobbet med besök på Historiska museet där vi spanade in vikingarna hela eftermiddagen.

En annan toppenavslutning på veckan var kvällens After Work på Fridays med härliga Jana! Blev en trerätters middag som vi delade på och en kall öl. Inte illa för att vara A.W. Hehe! :)

Ikväll blir det att styra dammsugarn ett varv runt lägenheten och packa ner packningen som jag plockade fram igår. Sen så är jag redo för avfärd mot nordligare breddgrader.


Önskar er en fantastisk helg, det ska jag ha!

(  )
ll
E===KRAM===3
l    l
/   l  \
_/   /\   \_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0