En mycket trött version av en människa...

Det här inlägget skrev jag igår egentligen, men internet gav upp så det gick inte att uppdatera bloggen så det kommer idag istället.

Fy, vad trött jag är! Det har verkligen varit en pina att släppa greppet om kudden och ta sig ur sängen på mornarna. Jag har fortfarande inte kommit i fas med den förväntade dygnsrytmen som hör arbetslivet till. Jag närmar mig, men är inte där... riktigt än. Det jag kan glädja mig åt är att jag är i gott sällskap. Flera av mina arbetskamrater befinner sig i samma sinnesstämning. Haha!

Vår överraskningskupp i lördags misslyckades. Vi var tvugna att avslöja oss för Kina att vi var på Garbos annars hade hon åkt hem. Attans! Det var bara SÅ kul att träffa både Kina och Sofie igen efter storhelgerna! Vi hade en toppenkväll och dansade järnet från det vi kom tills det att vi åkte hem. Trancemusiken ljöd ur högtalarna och tempot var högt. Klen som jag är så hade jag träningsvärkskänningar dagen efter från allt dansande, men det var det helt klart värt. :)

image115
Glada och trancepeppade flickor utanför Garbos i lördags


Jag färgade håret igår. Känns så fräscht och upppiggande att pyssla om sig själv lite.  Andra åker till Canarieöarna... själv funderar jag på att göra en visit på Solarieöarna. :)


Snart har första veckan på jobbet redan gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0