Imponerar mig själv...

WOW!!

Igår gick jag och la mig tidigt och somnade före 12! JAG lyckades med bedriften att somna tidigt. Helt klart värt en liten golfapplåd. Det händer INTE ofta att jag ens kommer isäng före 12. Det var alltså inte att hoppas på för mycket igår att det skulle bli en tidig kväll. Dessutom hade jag sovmorgon i morse så det blev mer än en full natts sömn. NICE!

Idag fick jag årets första inbjudan till 30-årsfest. :)
image124

Klapp på kinden och puss på stjärten,
eller hur det nu var...

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hej
Ja jag vet inte riktigt hur jag mår.. Illningar och rysningar och illamående kommer och går.. Chefen tror jag är gravid eller att magsåret spökar.. Mig gör det dessamma bara det går över..
I går mådde jag illa på em middagen i dag på förmiddagen..
Ja det kan ju inte gå mot det sämre i alla fall:)
kramis

2008-01-23 @ 21:37:11
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Lisa

Japp! Snart kommer jag till Stora staden. :D

KRAAAAAAAM

2008-01-25 @ 07:47:01
URL: http://isalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0