Omänskligt trött...

Fy! Jag är trött som få! Har varit full rulle både på jobbet hemma sen slutet på förra veckan. Har inte varit många slappa stunder. Visst gillar jag att hålla ett högt tempo och när det händer mycket omkring mig, men gillar även de lugna dagarna som går i princip obemärkta förbi. Nu börjar verkligheten komma ikapp och jag skulle helst bara vilja gå på halvfart, men håller ångan uppe och aktivitetsnivån hög så jag inte ska somna stående.

Det brukar ju ha en tendens att bli allt på en gång och så är det nu. Blev ju inte mycket vila i helgen och jag var kvar extra länge på jobbet igår och gjorde bort en hel del jobb som ska vara klart till på torsdag då vi ska starta upp en ny period med elevens val. Idag jobbade jag till 17, som vanligt. När jag kommit hem om dagarna så har jag varit huslig och tvättat, städat och diskat om vartannat. Imorrn och på torsdag ska jag kolla på lägenheter efter jobbet. På fredag ska jag göra ärenden på stan och bla ordna med trådlöst internet för abonnemanget upphör nu i slutet på januari. Sen ska jag och några vänner träffas för lite After Work på Göta Källare och pröva deras tacobuffé som kostar endast 39kr! På lördag är det fest hos min fd kombo som fyller år i helgen. Sen blir det utgång på Dövas Hus för några (mig bla) och några ska till Garbos. Så som schemat ser ut nu så har jag en lugn söndag hemma att se fram emot.

Vill lugna några kanske oroliga själar och poängtera att även om det varit mycket festligheter så är det inte alkoholen som är i centrum! :) Jag har så underbara vänner!


Lite mat i magen, en dusch och krypa upp i soffan. Blir inte mer avancerat än så ikväll! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0